torstai 9. elokuuta 2012

Tervetuloa?




Eli.. Moi! ;))

Oon tämmönen 11-14v tyttö Suomesta, joka suorastaan rakastaa kynsiensä lakkaamista ja laittamista! Ajattelin, että jos tulee tarpeeksi lukijoita, voisin alkaa kirjoittaa blogia siitä, mitä olen tehnyt ja minkälaiset kynnet olen lakannut tällä kertaa...

Joskus lakkaaminen onnistuu nappiin, kun taas joskus haluaisi vain heti putsata juuri ahertamansa.. ;)) Katson välillä netistä ohjeita, mutta välillä voin muokata oman versioni.. Täällä voisitte esittää toivomuksia kynsistä, joita haluaisitte minun tekevän..? :DD



Laittaisin mukaan ohjeen niin hyvin selitetysti kuin pystyn.. ;)) Jos tulee joku pyhä siis joulu, pääsiäinen, koulun alku tms. tekisin edes jotenkin siihen liittyvät kynnet.. Aikuisetkin voivat silti lukea tätä blogia (jos siis edes aloitan) sillä en kuitenkaan koko ajan välttämättä tee ns. nuorekkaita kynsidesingejä.. ;DD Ja mikä teitäkään estää lakkaamasta "nuorekkaita" kynsiä? ;))

Lakkaan varpaankynsiäni myös vähintään kerran puolessatoistassa viikossa, joten sekin on plussaa.. ;)) Talvella ja syksyllä en ole varma lakkaanko varpaankynsiäni yhtä usein tai ollenkaan.. Sen saa nähdä sitten.. Koska silloinhan käyttää enemmän sukkia ja silleen..



Teen ainakin yleensä sellaisia kynsidesingejä, jotka sopivat myös lyhyille kynsille.. Itselläni on aika pitkät kynnet. Varpaankynsiäni en kasvata. Jos tulee sellainen kynsidesing, jossa todella tarvii pidempiä kynsiä, laitan vaikka linkkiä sellaiseen sivustoon jossa on varmasti toimiva kikka pitkien kynsien kasvattamiseen esim. tunnissa, kahdessa.

Harrastan vapaa-ajallani myös laulelemista, valokuvausta, dataamista, piirtämistä jne. 

Toivottavasti kannustatte minua alkamaan tätä blogia! ;))

Xoxo, minä <3

PS! Harrastin vielä jopa n. puoli vuotta sitten kynsien pureskelua, mutta olen vähentänyt sitä ainakin toistaiseksi.. ;)) Yritän todella päästä siitä eroon, mutta tähän mennessä vain yritän, sillä siihen todella jää koukkuun! ;DD

Tossa vielä muutama mun ottama kuva:




















3 kommenttia:

  1. Laittakaa tähän että ootteko kiinnostuneita tällasesta ja että lukisitteko jos aloittaisin? ;))

    VastaaPoista
  2. mä en nää noit sun kuvii :((

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...